Kaseh Diberi

~Hobi~


Mengisi masa lapang dengan kepelbagaian aktiviti? Menjadi
Murobbi, perancang program, promoter, berlajar, mahupun membuat 'tahi mata' dan lain2. Saya suspek dengan kepelbagaian aktiviti anda terutama bagi lepasan SPM '08. Mari! Ingin saya kongsi bersama aktiviti masa lapang saya yang baru..
warna kegemaran ku. Biru~

Mungkin ada yang mahu mengomen, bagi saya yang mendengar pendapat2 yang boleh di percayai, saya mengambil pendapat yakni "boleh bermain alat muzik selagi tidak melalaikan".
anda punyai komen tersendiri?tinggalkan pesanan ya, akan saya hargai komentar anda. Susah. Sakit jari-jemari. Putus tali tidak sampai 10min membeli gitar,sobsobsob. 'Petak'. Biarpun begitu tabah ku pelajari hobi baru ku ini dengan asyik dan tidak melalaikan. Akan. Akan ku pelajari hingga mahir. Lagu pertama akan ku pelajari ialah 'Life is wonderful'tekan lorh nyanyian Jason Mraz.


video
>buat mereka yang punyai minat seperti ku.


>komentar setakat ini:-

Keluarga: "sejak bile knaR beli gitar ni?". Muka manis juga masam.
Saudara: "wah! bagus tu."
Rakan: setakat ini. "pape tah~".
........
Komentar anda?

8 comments:

Anonymous said...

oit knar~ko ni jgn laa nk ikot sgt org2 kat luar tu...pastikan identiti ko x hilang,...yo!!! maju knar demi ISLAM

MayoSapik said...

OI, aku sokong ko, balik nanti
ajar aku gak!!!

thaaqhib said...

main gitar? erm..naim lebih arif berdebat pasal ni.

cuma, pesan saya!

jadikan gitar naim tu..betul2 hujah kepada naim utk bangunkan islam dalam diri naim..dan sterusnya kpd org lain..

dan doa byk2 naim..supaya allah tolong naim ..dengan tak jadikan GITAR naim tu hujah ke atas naim tu balek..

~~di sekolah..we learnt almost yes and no questions.. but! after scool.. we will be facing much more "essay" and "subjective" questions. ~~

beware lah ye ek! xperlu debat2 pasal ni..yg penting..naim usaha btul2 nak jadikan ia elemen islamik naim.

for the goods, i'll be ur dude. as long u got the root, and follow the rules.

mnmnur said...

siriesly... no gud comment..

ibnu ahmad said...

men gitar x de prob, as long as ur intention is good.. tu plg pntg. x lalaikn, x trlalu fanatik.. kmbgkn ur potential 4 islam..

the first thing must be the first do.. check la ur priority.

ana pon ade skit2 blaja men piano dr internet, nk gak blaja men gitar dr my brad..cme x de mase.. utk ade skill dlm bab ni..

so far, do ur best 4 any action that u take.. salam ukhuwah abadi..

knaR said...

thx kepada semua2 komentar anda..amat2 sy hargai dan terharu..

thx ya!!

iALLAH sy tidak akan jd-kn hujah keatas sy n akan guna utk ke-bek-kn dri sy n org len...
>lagu?band? hurm......

HiJau said...

sini naim. bia aku ajar. aku blaja gak men. cume x beli jer sbb tade duet. kah3.

knaR said...

huhuhu..ye?

ok2 meh la ajar saya~

hahaha...