Kaseh Diberi

Entri

Dengan nama Allah yang maha Memahami.

Perkataan 'entri' merupakan perkataan yang telah lama aku kuburkan bersama blog ini. Alhamdulillah, dengan berkenalan dengan Zine Satu Malam(ZSM) lantas di senarai pendekkan dalam sekumpulan pemuisi gila (Tanpa Nama, jualah anak didik ZSM) telah berjaya menyuntik secara senyap jantung ini untuk mencoret semula diblog ini. Kasih diberi kepada mereka.

Prihal entri;
Sebenarnya ada banyak entri2 yang telah aku 'cilok' dek kerana pada 3 tahun yang lalu aku terniat nak bukukan coretanku. Namun terdapat kekangan sikap, ketidak tahuan apa-apa tentang pembukuan/zine dan tidak disebut, maka terdamparlah coretan aku bersama laptop lama ku. Kasihan.

Niat entri;
Aku harap, aku akan mulakan coretan baru, idea baru, ilmu baru, yang pasti akan kucurahkan dalam coretan-coretan mendatang agar ia tidak kosong seperti tin berbicara. Mudah-mudahan. 

Semoga Allah merahmati usahaku. Ameen.

No comments: