Kaseh Diberi

Lebih/Kurang epi.2

SINGLE

Salam pertemuan semula. Baiklah dalam perkongsian yang lepas suka saya keutarakan tajuk C.O.U.P.L.E akan tetapi perkongsian kali ini saya ingin keutarakan tajuk S.I.N.G.L.Ekhas buat mereka seperti saya(n_n). Baiklah akan kerna masa sangat cemburu pada saya, akan kita teruskan perkongsian ini.

************************************************************************************

Lebih,

hidup anda terasa bebas bukan, bebas daripada kongkongan yang dicipta oleh si dia. mulanya anda bebas untuk melakukan itu, tetapi kini tidak. ya, tidak dinafikan akan sesetengah itu, kongkongan itu sangat baikini dilihat akan rakan ku yang berhenti merokok kerna si dia, SYABAS! betulkan niat ya!. anda bebas untuk bergaul dengan kawan tanpa sekatan seperti, "Abang balik la, ayang rindu." "Abang, jom la jalan2 ngan ayang je." hah, akan lebih kurang itu-lah. hey, kini aku terbang setinggi yang mungkin kamu tahu. tetapi nasihatkan aku agar tidak terlalu tinggi, takut nanti terjatuh, sangat sakit nanti kamu tahu. kepada yang bajetnya cukup-tidak-cukup, lebih baik berada pada tahap ini.agar tidak berhutang kepada rakan yang lain kerna ingin menjaga hati si dia. tahu akan kemampuan diri sendiri ya.

************************************************************************************

Kurang,

kurang ya? ada juga. tempat untuk anda berbincang terlalu meluas, kamu sendiri tahu bukan, sesetengah rakan kita ini suka akan kegembiraan sahaja, sahaja. bila kita buka cerita duka dia endah-tak-endah, fokusnya tiada tempat berbincang sebaiknyapersoalan?anda sendiri akan tahu, lagi2 mereka yang sudah berumah tangga. kurang sesuai bagi mereka yang tidak pandai hidup keseorangan. kerna, akan timbul segala kebencian, hasad, rasa ingin menjatuhkan pasangan lain. ini ku lihat dari mata-kasar ku sendiriaduh manusia.

************************************************************************************

Saya tahu, ada yang setuju dan tidak. Ya, saya hanya berkongsi dengan apa yang pernah saya alami serta pemerhatian daripada rakyat sekeliling. Hanya perkongsian buat yang mahu turut serta. Lebihnya buat diri ku yang..tahu2 sendiri atas kemampuan diri sendiri. (n_n) . berjuta2 lagi asbab yang tidak ku kongsikan, mungkin. Seperti yang ku katakan tadi, hanya di kesempatan kecil ini sahaja ingin ku kongsikan.(n_n) . Hey! Tahniah kepada mereka yang seperti ku..anda lebih tau ape kebaikannya bukan? hee..kepada yang sudah berpunya. keep in love both you n keep in love with Allah. you will have the true L.O.V.E.

No comments: